Zamieszczone przez szkoda
chip tuning...proszę o rady.
Zwiń
X
-
It doesn't matter what we're losing
It only matters what we're going to find!
-
-
Zamieszczone przez tomilZamieszczone przez szkodanie u mnie, tak jest ok, jak cos mocniej to juz raczej kolejne auto.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Witam,to ja cos od siebie.Nie ze reklama bo zajrzalem tu w innej sprawie i postanowilem podziekowac.A komu?TUNE-UP GDANSK(konkretnie panu Robertowi-jesli mnie pamiec nie zawodzi).Pewnie w gaszczu klienteli ciezko byloby mnie wyluskac w pamieci ale mam podpowiedz-otoz rok temu robil mi Pan program w moim tapczanie na kolach(Octavia2 1.9TDI BJB holenderskie blachy w kombi).Z calych ksiazkowych 105kM hamownia wyczytala 114kM,na moja prosbe(teraz wiem ze nie potrzebna)zrobil mi Pan light program ABY NIE DYMILO-z tego co pamietam(bo nie dostalem wydruku)wyszlo jakies 146kM i chyba jakies 300 momentu.Auto mialo wtedy 120000km nalatane.Wiec dziekuje serdecznie za dostarczenie wielkiej przyjemnosci z jazdy TAPCZANEM(poprzednie auto golf4)i po roku i dojechaniu kolejnych 50000km auto jest super,nic nie polecialo(a wierzcie mi mam ciezka noge) fakt ze olej zmieniam co 15000km i to longlife wiec boli.ja robie tylko trasy miasto to u mnie 10% jazdy i na niemieckiej autostradzie pojeczalem 210km/h odczyt z nawigacji na liczniku bylo 218km/h(plasko bylo).Ale nie o to chodzi WYPRZEDZANIE jest jak na diesla ok.Ruszanie(mam slabo podkrecony dol z uwagi na dwumas) to kwestia przyzwyczajenia-jedynka slabo ale co na dwojce wyczynia mimo lighta to juz mi sie podoba...Wiec dzieki bardzo,to byl drugi dlubany diesel(bardzo sie balem bo PEUGEOT po takim zabiegu w Slupsku szybko odrzucil przeszczep i kompa wymienialem).Teraz wiem ze kazdy nastepny zaraz po kupnie tez idzie na program do TUNE_UP.Pozdrawiam Pawel G.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomilrijswijker, myślę że lepiej byłoby założyć dziękczynny temat w Off-Topie. Ale dla Roberta.
chodzi mi o to, że nie mam cisnienia, bo tak jest git.
Po co swap- wtryski, tłoki, korby (kute rzecz jasna) wery big T i będzie dobrze. Aaa i może skrzynia 6G z Golfa V :diabelski_usmiech.
jak mówię być może za 4 lata.
ewentualnie jakiś cud, że samochód zmienię, ale wzmacniania już nie będzie, ja nie choruję na tę chorobę braku mocy (na szczęście )
poza tym IMO podniesienie tutaj mocy w okolice 200KM i 400Nm powoduje potrzebę zakupu drugiego auta, które NA PEWNO będzie jeździło
[ Dodano: Sro 14 Lip, 10 23:41 ]
a może... :lol: :wink:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodapoza tym IMO podniesienie tutaj mocy w okolice 200KM i 400Nm powoduje potrzebę zakupu drugiego auta, które NA PEWNO będzie jeździło
Zamieszczone przez szkodaa może...It doesn't matter what we're losing
It only matters what we're going to find!
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez tomilPoza tym wiesz o tym dobrze, że to w dużej mierze od kierownika zależy czy auto będzie jeździło bezawaryjnie czy nie.
Komentarz
-
Zamieszczone przez _tm_ASO po zajrzeniu pod maskę powie, że to nie jest Skoda i oni tego nie naprawią .
Tak samo można powiedzieć, że montaż ARL-a powoduje problem u ASO-wców.It doesn't matter what we're losing
It only matters what we're going to find!
Komentarz
-
-
Odlew czy kute..jakie to ma znaczenie przy przyrostach na seryjnych gratach albo ciut wiekszej turbinie :twisted:
Generalnie im nowsze auto tym wieksza kupa jesli chodzi o zapas dla tuningu.
Tak swojego czasu opiewane BKD i dlubane na 180 i wiecej KM jakos nie wytrzymywaly proby czasu i teraz widze ze nawet allegro tunerzy niesmialo 170KM proponuja :twisted:
Tak samo jest z 1.9 na EDC16...pierwsze mody 150KM to byl prawie standart teraz kazdy rozumny i rozwazny tuner strzela okolice 135-140KM i tylko naprawde niektore egz kreci wyzej.
Stare AFN i 1Z mozna bylo przelac paliwem po rezystorze, dowalic program z EBAYa, i to nadal latalo 400tys km bez fuckupu kopcac jak batory.
Konia z rzedem temu ktory w BXE z przebiegiem 300tys zrobi taki przyrost % jak w starym AFN i dobije do pol miliona km :diabelski_usmiech
Takie czasy...trzeba delikatniej i ostrozniej po prostu.pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Na mojej www znajdziesz taka altee na turbinie od ARL.
Chlop rzeznik i smiga do dzis...ale ma poprawione chlodzenie oleju bo seria tragiczna jest pod tym wzgl.
Generalnie okolice 180KM i 380Nm to dla mnie max bezpieczny na wiekszej sprezarce.
Pozniej to juz loteria,pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rob555Generalnie okolice 180KM i 380Nm to dla mnie max bezpieczny na wiekszej sprezarce.
[ Dodano: Czw 15 Lip, 10 15:36 ]
rob555, to się przy okazji pochwal jakie tam idzie sprzęgło, chyba, że to jakaś wiedza tajemna jest.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Pasuje p&p z tym ze licz sie naprawde z grzechotem ze strony skrzyni na luzie.
Mozna probowac zakladac sprzeglo od G60. Ciut slabsze niz VR6 ale do modow BXE wystarczy w zupelnosci a podobno jest znacznie ciszej bo sprezynki pod 4cyl.
Aha pamientaj o srubach mocujacych docisk do zamachu...org nie podejdapozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
nic ci sie nie sypnie, CS nie przesadza z momentem obrotowym więc spokojna głowa :szeroki_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Po pół roku dupohawnia powie, że auto coś nie jedzie. Niby jest fajnie ale.... tych parę kuni więcej i lepsze rozłożenie momentu by się przydało. I tak w kółko.... Neverending story.
Im więcej jeździsz, tym większa.
I nawet myślisz, o bebechach, koniach itp. tylko jeździsz ;-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez shadoA ja jestem zdanie, że jak ktoś ma wątpliwości i dyga wora to lepiej, żeby sobie odpuścił. Zrobi dobrze sobie i tunerowi, który by mu to miał robić. Mimo, że na ten temat pisano to już setki razy, to zakładanie kolejnego wątku tylko po to, żeby się kolejny ostateczny raz upewnić, że na pewno będzie dobrze, nie doprowadzi do niczego dobrego. Co najwyżej do tego, że za parę miesięcy, a może trochę dłużej stworzy kolejny wątek, w którym wyleje swoje żale , że coś mu się wysypało i pewnie tuner coś spitolił, a tak wogóle to mu teraz dużo pali i takie tam. Jak ktoś jest za przeproszeniem cipka to niech sobie lepiej odpuści.
Masz watpliwosci to odpusc sobie. Modyfikacja ma sens jak jestes swiadomy jakie ryzyko ona niesie i liczysz sie z tym ze cos moze nie wytrzymac.M47N2
Komentarz
-
-
widze ze tu jest własciwe miejsce do zadania tego typu pytania, chce dodac mocy mojej seryjnej AGR i myle o chipie ktory dodać ma podobno 25KM i ok 20-30NM co wy na to, nieche osiagnac jakis wygurowanych mozliwosci z tego silnika, poprostu mam czasem mozliwosc pojezdzic 110KM i jest duzo zwawsza jak mialbym to samo byłbym zadowolony, dodam ze kwestia finansowa jest takze wazna, nie znam cen wgrywania programów, słyszałem i czytam tu ze jet to o wiele pewniejsze i lepsze i wydajniejsze ale niestety i całyczas duzo drozsze chyba, co? prosze o opinie na ten temat..bede wdzieczny :lol:etop
AMBIENTE 115KM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez etopwidze ze tu jest własciwe miejsce do zadania tego typu pytania, chce dodac mocy mojej seryjnej AGR i myle o chipie ktory dodać ma podobno 25KM i ok 20-30NM co wy na to, nieche osiagnac jakis wygurowanych mozliwosci z tego silnika, poprostu mam czasem mozliwosc pojezdzic 110KM i jest duzo zwawsza jak mialbym to samo byłbym zadowolony, dodam ze kwestia finansowa jest takze wazna, nie znam cen wgrywania programów, słyszałem i czytam tu ze jet to o wiele pewniejsze i lepsze i wydajniejsze ale niestety i całyczas duzo drozsze chyba, co? prosze o opinie na ten temat..bede wdzieczny :lol:O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
no ok, sa i takie opinie ale sa tez takie ze sprawdzaja sie te urzadzenia, tak czy siak oszukac kompa trzeba, tak jesli wzrost ma byc minimalny 25 koników i 20 MN to chyba nie jest to osiag powodujacy zniszczenie wszystkiego po drodze, co?
ile kosztuje to co ty proponujesz? proporcjonalnie do wydajnosci chipa boxa?etop
AMBIENTE 115KM
Komentarz
-
Komentarz